Skab sammenhæng
Forbind og skræddersy brugerrejser på tværs af services og leverandører, og skab overblik for dig og dine brugere.
Bliv mere data drevet
Udforsk og find gemt værdi I jeres data, ved at samle jeres kunde- og medarbejderdata under ét, uden at gå på kompromis med dataetiske principper
Skab sammenhæng
Forbind og skræddersy brugerrejser på tværs af services og leverandører, og skab overblik for dig og dine brugere.
Skab sammenhæng
Forbind og skræddersy brugerrejser på tværs af services og leverandører, og skab overblik for dig og dine brugere.
Bliv mere datadrevet
Udforsk og find gemt værdi I jeres data, ved at samle jeres kunde- og medarbejderdata under ét, uden at gå på kompromis med dataetiske principper
Bliv mere data drevet
Udforsk og find gemt værdi I jeres data, ved at samle jeres kunde- og medarbejderdata under ét, uden at gå på kompromis med dataetiske principper
Målrettet brugeren
Automatiser og skab meningsfulde brugerrejser med åbne API’er til et stort økosystem af leverandører. For med data fra forskellige udbydere i spil, kan du nemt profilere services og skabe individualiserede brugerrejser.
Målrettet brugeren
Automatiser og skab meningsfulde brugerrejser med åbne API’er til et stort økosystem af leverandører. For med data fra forskellige udbydere i spil, kan du nemt profilere services og skabe individualiserede brugerrejser.
Målrettet brugeren
Automatiser og skab meningsfulde brugerrejser med åbne API’er til et stort økosystem af leverandører. For med data fra forskellige udbydere i spil, kan du nemt profilere services og skabe individualiserede brugerrejser.
Notifikations service
Gør det muligt at udsende relevante informationer direkte til specifikke brugere eller brugergrupper, fremfor blind broadcast.
White labeling
Mulighed for whitelabling i eget brand eller kunders brand. Gør det muligt at øge bruger- og kunde-tilknytning gennem stærkere visuel identitet og genkendelse.
Fleksibel Log-in service
Understøtter flere muligheder for log-in, eks. NemID, Open-ID, ADFS m.fl . Single sign-on til integrerede services og sikker identitet mellem services.
Statistik og BI service
Udtræk af standard rapporter og/eller anonymiserede rådata. Gør det muligt at foretage statistik, benchmarking, effektmåling m.m. baseret på data fra flere kilder.
Åbne API’er
Gør det muligt at integrere egne og 3. parts services, for at opnå en mere sammenhængende brugerrejse, og uden at udvide de involverede systemer.
Databroker service
Gør det muligt at vedligeholde centrale stamoplysninger ét sted, og videredistribuere til mange serviceudbydere eller samarbejdspartnere. (F.eks. medarbejderoplysninger til pensions- og forsikringsselskab, indkøbsfællesskaber, lønadministratorer o.l.
Samtykke service
Håndtering af samtykke ved datadeling. Gør det muligt at af fastholde høj dataetisk standard og GDPR
Proces service
Forretningsregler og hændelsesabonnementer på tværs af services. Gør det muligt at services fra én leverandør kan sættes i spil på baggrund af hændelser i systemer hos andre leverandører, også uden at de to systemer kender hinanden.
Survey modul
Gør det muligt at designe og udsende egne spørgeskemaer, eksempelvis ifm. trivselsundersøgelser, risikovurdering, effektmåling, tilfredshed, kvalitetssikring og koble det til regelbaserede tilbud om konkrete services, på baggrund af den enkeltes besvarelse.
Smart katalog
Overblik over – og søgning i – tilgængelige services. Gør det muligt at organisere og indeksere forskellige informationer, eks. ydelser, kontaktpersoner, organisationer, mv., og gøre det søgbart for slutbrugeren, på tværs af services, og på baggrund af den enkelte brugers aktuelle situation.
Lognings service
Gør det muligt at logge alle brugerhandlinger, med mulighed for proces-, effektopfølgning og profilering, på tværs af services.
Fleksibel arkitektur
SAAS-platform bygget på en åben mikroservice arkitektur. Kan sammensættes til selvstændig applikationer eller sættes i spil individuelt og udskiftes fleksibelt ift. forretningsbehov.
Notifikations service
Gør det muligt at udsende relevante informationer direkte til specifikke brugere eller brugergrupper, fremfor blind broadcast.
White labeling
Mulighed for whitelabling i eget brand eller kunders brand. Gør det muligt at øge bruger- og kunde-tilknytning gennem stærkere visuel identitet og genkendelse.
Fleksibel Log-in service
Understøtter flere muligheder for log-in, eks. NemID, Open-ID, ADFS m.fl . Single sign-on til integrerede services og sikker identitet mellem services.
Statistik og BI service
Udtræk af standard rapporter og/eller anonymiserede rådata. Gør det muligt at foretage statistik, benchmarking, effektmåling m.m. baseret på data fra flere kilder.
Åbne API’er
Gør det muligt at integrere egne og 3. parts services, for at opnå en mere sammenhængende brugerrejse, og uden at udvide de involverede systemer.
Databroker service
Gør det muligt at vedligeholde centrale stamoplysninger ét sted, og videredistribuere til mange serviceudbydere eller samarbejdspartnere. (F.eks. medarbejderoplysninger til pensions- og forsikringsselskab, indkøbsfællesskaber, lønadministratorer o.l.
Samtykke service
Håndtering af samtykke ved datadeling. Gør det muligt at af fastholde høj dataetisk standard og GDPR.
Proces service
Forretningsregler og hændelsesabonnementer på tværs af services. Gør det muligt at services fra én leverandør kan sættes i spil på baggrund af hændelser i systemer hos andre leverandører, også uden at de to systemer kender hinanden.
Survey modul
Gør det muligt at designe og udsende egne spørgeskemaer, eksempelvis ifm. trivselsundersøgelser, risikovurdering, effektmåling, tilfredshed, kvalitetssikring og koble det til regelbaserede tilbud om konkrete services, på baggrund af den enkeltes besvarelse.
Smart katalog
Overblik over – og søgning i – tilgængelige services. Gør det muligt at organisere og indeksere forskellige informationer, eks. ydelser, kontaktpersoner, organisationer, mv., og gøre det søgbart for slutbrugeren, på tværs af services, og på baggrund af den enkelte brugers aktuelle situation.
Lognings service
Gør det muligt at logge alle brugerhandlinger, med mulighed for proces-, effektopfølgning og profilering, på tværs af services.
Fleksibel arkitektur
SAAS-platform bygget på en åben mikroservice arkitektur. Kan sammensættes til selvstændig applikationer eller sættes i spil individuelt og udskiftes fleksibelt ift. forretningsbehov.
Notifikations service
Gør det muligt at udsende relevante informationer direkte til specifikke brugere eller brugergrupper, fremfor blind broadcast.
White labeling
Mulighed for whitelabling i eget brand eller kunders brand. Gør det muligt at øge bruger- og kunde-tilknytning gennem stærkere visuel identitet og genkendelse.
Fleksibel Log-in service
Understøtter flere muligheder for log-in, eks. NemID, Open-ID, ADFS m.fl . Single sign-on til integrerede services og sikker identitet mellem services.
Statistik og BI service
Udtræk af standard rapporter og/eller anonymiserede rådata. Gør det muligt at foretage statistik, benchmarking, effektmåling m.m. baseret på data fra flere kilder.
Åbne API’er
Gør det muligt at integrere egne og 3. parts services, for at opnå en mere sammenhængende brugerrejse, og uden at udvide de involverede systemer.
Databroker service
Gør det muligt at vedligeholde centrale stamoplysninger ét sted, og videredistribuere til mange serviceudbydere eller samarbejdspartnere. (F.eks. medarbejderoplysninger til pensions- og forsikringsselskab, indkøbsfællesskaber, lønadministratorer o.l.
Samtykke service
Håndtering af samtykke ved datadeling. Gør det muligt at af fastholde høj dataetisk standard og GDPR
Proces service
Forretningsregler og hændelsesabonnementer på tværs af services. Gør det muligt at services fra én leverandør kan sættes i spil på baggrund af hændelser i systemer hos andre leverandører, også uden at de to systemer kender hinanden.
Survey modul
Gør det muligt at designe og udsende egne spørgeskemaer, eksempelvis ifm. trivselsundersøgelser, risikovurdering, effektmåling, tilfredshed, kvalitetssikring og koble det til regelbaserede tilbud om konkrete services, på baggrund af den enkeltes besvarelse.
Smart katalog
Overblik over – og søgning i – tilgængelige services. Gør det muligt at organisere og indeksere forskellige informationer, eks. ydelser, kontaktpersoner, organisationer, mv., og gøre det søgbart for slutbrugeren, på tværs af services, og på baggrund af den enkelte brugers aktuelle situation.
Lognings service
Gør det muligt at logge alle brugerhandlinger, med mulighed for proces-, effektopfølgning og profilering, på tværs af services.
Fleksibel arkitektur
SAAS-platform bygget på en åben mikroservice arkitektur. Kan sammensættes til selvstændig applikationer eller sættes i spil individuelt og udskiftes fleksibelt ift. forretningsbehov.
Smidig integration
Designet til at være nem og hurtig at implementere i jeres organisation.
Audit
Vi afdækker jeres forretningsprocesser og brugerrejser, og designer en ny sammenhængende oplevelse tilpasset jer.
Udvikling
Vi skræddersyr jeres unikke platform, med features og integrationer som er tilpasset jeres behov.
Integration
Vi leverer en samlet, stabil løsning og klæder jer på til onboarding af medarbejdere og kunder.
Smidig integration
Designet til at være nem og hurtig at implementere i jeres organisation.
Audit
Vi afdækker jeres forretningsprocesser og brugerrejser, og designer en ny sammenhængende oplevelse tilpasset jer.
Udvikling
Vi skræddersyr jeres unikke platform, med features og integrationer som er tilpasset jeres behov.
Integration
Vi leverer en samlet, stabil løsning og klæder jer på til onboarding af medarbejdere og kunder.
Book en demo!
KIAtec ApS
Marielundvej 48, 4. sal
2730 Herlev
Danmark
CVR – 38525638
Kontakt
Telefon: 7026 0844
E-mail: mail@kiatec.dk
Information
Book en demo!
KIAtec ApS
Marielundvej 48, 4. sal
2730 Herlev
Danmark
CVR – 38525638
Kontakt
Telefon: 7026 0844
E-mail: mail@kiatec.dk
BOOK EN DEMO
Information
Smidig integration
Designet til at være nem og hurtig at implementere i jeres organisation.
Audit
Vi afdækker jeres forretningsprocesser og brugerrejser, og designer en ny sammenhængende oplevelse tilpasset jer.
Udvikling
Vi skræddersyr jeres unikke platform, med features og integrationer som er tilpasset jeres behov.
Integration
Vi leverer en samlet, stabil løsning og klæder jer på til onboarding af medarbejdere og kunder.
Book en demo!
KIAtec ApS
Marielundvej 48, 4. sal
2730 Herlev
Danmark
CVR – 38525638
Kontakt
Telefon: 7026 0844
E-mail: mail@kiatec.dk
BOOK EN DEMO